Tuesday, November 25, 2008

REFLEKSI WORD

  • melalui ilmu yang dicurahkan oleh doktor kepada para pelajar dalam penggunaan microsoft word, saya dapat mengaplikasikan penggunaan microsotf word ini dalam membuat broshure. saya juga dapat mengaplikasikan ini dalam menyiapkan assignment yang diberikan.
  • saya berjaya memahami penggunaan microsoft word dengan lebih baik lagi dan rakan-rakan juga banyak membantu.
  • selain itu, microsoft word banyak membantu dalam proses menyiapkan semua assignment yang telah diberikan oleh pensyarah-pensyarah saya.
  • tetapi sebelum saya menggunakan microsoft word ini, saya perlu merancang telebih dahulu setiap perancangan kerja bagi melancarkan proses menyiapkan kerja.
  • saya amat berharap selepas ini saya akan lebih mahir dalam penggunaan microsoft word ini pada masa akan datang.

0 comments: