Tuesday, November 25, 2008

REFLEKSI POWER POINT

  • dalam penggunaan power point, saya dapat mempelajari langkah penggunaan power point yang lebih berkesan dalam mendapatkan satu pembentangan kertas kerja yang lebih baik dan cantik.
  • melalui power point, saya berjaya mendapat hasil kerja pembentangan yang lebih baik dan lebih tersusun dengan penggunaan hyperlink dan mendapat susun atur pembentangan yang lebih baik dan berkesan.
  • ini kerana, power point digunakan untuk menjalankan sesuatu proses pembengtangan kertas kerja untuk ditunjukkan kepada pihak tertentu. dengan ini pembentangan akan dinilai.
  • saya juga perlu menggunakan langkah-langkah yang telah diajar oleh doktor sewaktu kelas dijalankan. dengan ini saya dapat menghasilakn power point berdasarkan langkah-langkah yang diajar sewaktu di dalam kelas.
  • saya juga amat berharap pada suatu masa nanti, saya dapat menghasilkan kerja pembentangan yang lebih baik dan berkesan.

0 comments: