Tuesday, November 25, 2008

REFLEKSI 3METAKU

  • setelah saya menggunakan penggunakan sistem 3metaku, saya dapat mengetahui langkah penggunaan it yang lebih baik dan ringkas.
  • 3metaku menyediakan medium internet yang lebih menyeluruh yang terdapat di serata dunia.
  • antaranya adalah google, yahoo, ask, about, vivisimo dan lain-lain.
  • melalui 3metaku juga, saya dapat mengetahui bahawa penggunaan it perlu diexplore bagi mengetahui secara detail mengenai sesuatu laman web yang disediakan.
  • saya juga dapat mencari maklumat yang diperlukan dalam masa yang singkat dan ini sudah tentu menjimatkan masa.
  • pencarian maklumat juga adalah lebih baik dan mendapat lebih banyak pengetahuan serta pencarian baru.
  • saya berharap pada masa akan datang penggunaan it saya dapat diperbaiki dan lebih baik dalamproses pencarian ilmu pengetahuan baru.

0 comments: